Torsdagsfunderingar.

Varför har man alltid bra hårdagar när man bara går hemma och dräller, och dåliga hårdagar när man måste visa sig bland folk? Jag kan tycka att det är slöseri på snyggtid när man bara är hemma men är sådär oförskämt snygg i håret.

Vems idé var det att sluta tillverka filmen som går till den gamla kameran mamma hittade när vi städade ur sommarstugan? Ska jag behöva tillverka egna spolar och meka med 120-film? Jag är inte lika händig och pysslig som Tescho. Vore kul att vara det dock.


På tal om pyssel så kommer jag antagligen aldrig sätta in dom +300 bilderna jag framkallade för 3 år sen i album. Detta var ingen fundering, mer ett konstaterande.


Varför är det så svårt att bara gå och lägga sig i bra tid?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0