Introduktion.

Jag hittade den här listan i arkivet när jag gick igenom det tidigare idag. Kändes som en bra nystart på bloggen.

NAMN: Elin Kristina Ivemo
ÅLDER: 24
KÖN: Kvinna
CIVILSTATUS: Sambo med en Steffe och 2 hårbollar som säger mjau och prrrau.
BOR: I Västerås.
SYSSLAR MED: Jobbar som fotograf och försöker lära mig att rita.
LYSSNAR PÅ: Kolla mina spotifylistor.
LEKER MED: Jag hoppas att jag får följa med Mathias och Juno till Busborgen snart!
TITTAR PÅ: Alldeles för många tv-serier.
LÄSER: Harry Potter och fotobloggar
SKRATTAR ÅT: Modern Family och Steffe.
ÄTER: Mkt och ofta. Steffe lagar den bästaste maten, jag är hackmästare och pasta/ris-ansvarig.
VILL: Att våren ska blomma ut.
ÄR: Beroende av Twiggy. Ja, jag har döpt min iPhone.
HAR: Glasögon.
GILLAR: Fruktsallad.
OGILLAR: När folk uppdaterar sin facebookstatus med världens längsta text om allt som hänt/ska hända under dagen. Skaffa en dagbok eller blogg!
OVAOR: Knäcker fingrar, stannar uppe för sent på kvällarna, skjuter upp saker.
SKOSTORLEK: 37
BLYERTS ELLER BLÄCK: Tusch!
ANTAL NYCKLAR PÅ NYCKELKNIPPAN: 5. Tror jag.
ÅRET 2011: Kommer bli finfint! Jag börjar jobba heltid med mitt företag 1 maj!
FAVORITPLAGG: Varför har ingen slagit mig i skallen varje gång jag hävdat att strumpbyxor är obekvämt?!
HÖGER- ELLER VÄNSTERHÄNT: Jag är rätt dubbelhänt, men använder mest vänster hand och höger fot!
PINSAMMASTE MINNE: Jag skäms nästan aldrig.
ROLIGASTE MINNE: Hela Hawaii-resan var grym!
KÄR I: Steffe.
SER FRAM EMOT: Att köra heltid med företaget, London i juli och biopremiären av Harry Potter and the Deathly Hallows pt.2
FANTISERAR OM: Snordyra objektiv och en ny bil (förlåt ryu, men du låter så mkt)



Kommentarer
Postat av: Petra

vilka små fötter du har! :P

hur fick du tag på ditt första bröllop?? Jag vill så gärna bli bröllopsfotograf men vet inte hur jag ska gå till väga! :)

2011-03-22 @ 16:21:18
URL: http://petras.blogg.se/
Postat av: Fotograf Elin Ivemo

SVAR TILL PETRA:



Det var en kompis kompis som gifte sig och sökte bröllopsfotograf. Min kompis tipsade om mig och på den vägen är det!

Det är de första bokningarna som är svårast att få, sen börjar kunder (förhoppningsvis) tipsa sina kompisar och kompisarna tipsar sina kompisar och vips så har man en kundkrets!

Börja med att fota massor med porträtt. be kompisar ställa upp som modeller, eller ansök i bloggen efter folk som vill bli fotade.

Lycka till!

2011-03-22 @ 16:52:30
URL: http://elinivemo.com/blog
Postat av: Josephine

Vilken rolig lista. Jag lånade den av dig om det är okej, har länkat till dig! :)

2011-03-23 @ 19:24:26
URL: http://mariejane.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-03-23 @ 22:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0