snöstorm


Canon eos 40d + 50mm f/1.4

Ännu en fjäderbild, lite annan stil bara..

Det snöar sjuuukt mkt! Det är som en vägg. Hade det inte vart mars, utan december hade jag vart överlycklig, nu blir jag mest sur. Ge mig vår någon!

Idag har jag vart duktig. Jag har packat upp julklappskassen som stått bakom dörrn och smygit sen julafton, och rensat ur bananlådan som stått i garderoben sen vi flyttade in i april -07. Sista flyttlådan uppackad! Yaay. Det var ifs bara grejer jag inte använde, så jag orkade inte packa upp den, men nu kände jag att om jag inte behövt skiten på 2 år kan jag gott kasta allt. Well, inte allt, men mkt.

Okej, jag såg Det igår. Stephen Kings film (och bok) om den skitläskiga clownen Pennywise. Inte nog med att den var 3 timmar lång, den hade det sämsta slutet EVER! Det var verkligen en "WHAT?!" när texterna började rulla. Och vissa saker kopplande man inte varför dom gjorde. Typ; Vi skjuter på clownen med silver, då dör den. VA?! Varför silver? Är silver känt för att döda clowner, eller ondska över lag? Har jag missat nåt? Anyway, se den inte. Totalt slöseri med tid. Plus att man hatar clowner even more..
 
IMORN FYLLER JAG 22!

Kommentarer
Postat av: Steffe

Det var på tiden att bananlådan försvann! Som jag har väntat...

2009-03-10 @ 14:31:45
URL: http://steffek.blogg.se/
Postat av: Anonym

Silver är känt att vara skadligt för vampyrer. Ska du döda en vampyr ska du ha en silverdolk i gamla böcker silverkulor i lite mer moderna berättelser. Och vitlök. De trodde kanske det var en förklädd vampyr? Eller så funkar det på clowner med... Jag har för mig att varulvar inte heller tål silver? Eller?

2009-03-10 @ 15:28:59
Postat av: I s a b e l l

Nää men DET är ju värsta klassikern. Stephen King är ju lite skruvad men DET är nog en av hans bästa tycker jag själv. Fast sure den kan va lite osammanhängande ibland..



Jättefin bild. Gillar att den är mörk och texturen passade jättebra.

2009-03-10 @ 18:04:07
URL: http://annaandersson.blogg.se/
Postat av: Fina

jättefin bild

2009-03-10 @ 20:46:45
URL: http://www.metrobloggen.se/fina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0