white stripes


Canon eos 40d + Canon EF-S 17-85/4-5,6 IS USM & canon speedlite 430ex (FÖRSTA BLIXTBILDEN!)

En nykomling på väggen, och Steffes namnsdagspresent! Nu saknar vi bara 2. White Stripes - White Stripes är den nya, det är den näst längst bort, bredvid Hellacopters - By the grace of god.

Det har vart en bra dag. En glad dag. Trots snor. Japp! Kul att träffa Amanda igen, hon var brun och hade massa roliga semesterhistorier, mkt om ketchup.. Hm.

Jag är sådär drygtrött och gör nåt jag inte gjort sen 2an på gymnasiet; msnar på riktigt, med 3 pers samtidigt! Det är askul och dom gamla skillsen sitter i än! Score!

Nu kom en katt med en boll.

Imorn ska jag och Emma ut med kamerona och upptäcka världen! Kommer bli en spännande dag, och antagligen mulen med regn.. Nej! Nu ropar Steffe att det finns risk för sol! Jag håller tummarna!

Och jag älskar spotify!

Ja, det blev ett flamsinlägg.

Kommentarer
Postat av: emzz

jag håller med om allt du säger!! jag hatar dom för att dom stressar mig så mycket!



jag vet inte! men för dom med blogspot skriver man bara sitt användarnamn . så det kanske är därför. aroknow. haha

2009-01-30 @ 00:18:58
URL: http://emmamariaspennare.blogspot.com
Postat av: Steffe

svar: du får låna den gamla, du tappar alltid saker. tack för skivan igår, jag måste köpa en ny spelare snart.

2009-01-30 @ 11:44:19
URL: http://steffek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0