vinteräventyr och en bänk.


Canon eos 40d + 50mm f/1.8

Det blev en äventyrsdag med Emma! Vi hittade döda getingar, en bänk (KOLLA BÄNKEN!) & enorma tassavtryck vid Skultunas mässingsbruk (på skylten var det skrivet med e, what's that all about?!) och trashade leksaker & massa klotter vid den nerbrunna ladan. En kall, men mkt trevlig dag. Och Emma är väldans bildskön som ni ser! Hennes hår och hy verkligen lös upp den tråkiga vinterdagen! Helt galet vacker!

Och Stefan failade att installera Teazle 2, men än är inte striden över! Han skulle försöka med en grej till, och jag hoppas hoppas hoppas! Jag är ju så pepp!

Västerås är inte en biostad. Nej, sf har redan slutat visa Twilight! Innan jag hann se den! Så nu måste jag vänta till 29/4 då den kommer på dvd! FRICK!

OCH OCH OCH! Emma tycker inte om köttfärssås!

Kommentarer
Postat av: emma

duu är sötisen!

2009-01-30 @ 18:10:12
URL: http://emmamariaspennare.blogspot.com
Postat av: klara

det stavas messingsbruk! det är liksom gammalt, haha, elelr vad man säger. fina bilder tog ni båda.

2009-01-31 @ 15:18:04
URL: http://klarastiger.blogg.se/
Postat av: Christian Andersson

haha jo, du får också vara med! matilda har redan skickat in sin bild. så det så! :)

vi vill ha god mat btw. fast ingen aning om vad. tror att matilda ville ha tacos. haha.

2009-01-31 @ 17:40:35
URL: http://lifeintenpixel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0