söndag


Canon eos 40d + lensbaby

Söndag. Jobb. På väg att bli förkyld, lagom till Oasis på onsdag.. Härligt.
Jag och Lillasyster tittade just på Svärdet i stenen på vhs och moffade popcorn. Kass kvalité, men härlig film.

Veckan som kommer ser ut såhär:

Måndag: Ledig. jag ska, förhoppningsvis ut och fota, men det kommer väl vara kasst väder, som alltid..
Ja, jag kollade just på smhi, det blir regn, regn, regn, HELA DAN. Herregud.

Tisdag: Hoppas på fint väder på förmiddan, kanske hinner ut och fota då istället.. Sen jobb.

Onsdag: Jobb till fyra, sen Oasis med Steffe, Micke, Robert och hans bror. yay.

Torsdag: Jobb.

Fredag: Ledig! Det blir Sthlm med Steffe! Vi ska uppdatera vårgarderoben och äta gott.

Lördag - söndag: Helt jävla ledig! Och jag tänker inte planera ett skvatt, jag tar helgen som den kommer! Sug på den.

RÖSTA PÅ MIG!! Nr 10!

Kommentarer
Postat av: Nene

fina bilder du har i din blogg. Bloggkollar! :)

2009-01-25 @ 23:03:57
URL: http://nene.webblogg.se/
Postat av: Annika

Det är så bra att jag hittat dig och din blogg (eller det var ju du som hittade mig först, få flickr, men ändå!) för nu har jag äntligen någon att följa som fotar med en Lensbaby. Jag har varit sugen på en länge men inte riktigt fått grepp om vilka användningsområden osv. den har. Men nu vet jag ju, och det är riktigt härliga bilder du tagit med den!



Najs med Oasis också! :)

2009-01-26 @ 09:11:53
URL: http://annikasvenmarck.wordpress.com
Postat av: B

Åh! Oasis! Såg dem sist de var i Sthlm...var det förra året? Två års sen? Shit va tiden går fort :-)

Vi måste boka fotosession! :-) puss och kram!

2009-01-26 @ 09:15:17
Postat av: ulrika

Du tar skitsnygga bilder tjejen!

2009-01-26 @ 16:41:29
URL: http://colorelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0