det är bokeh wednesday.


canon eos 40d + 50mm f/1.8


Min syster lärde mig just att använda bloglovin', så nu kan alla prenumerera på min blogg! (vilket typ 2 pers kommer göra. :p) öum, jag är så dålig på att skriva, jag gillar bättre att uttrycka mig i bilder. Eller att prata, det är jag jävligt bra på. Min mamma sa "jag hade glömt bort att hon låter så mkt." om mig häromdan, tack för den.
Klockan är väl en sisådär 32:55 och jag har just sett klart avsnitt 7 s.10 av Top Model. Det är det avsnittet när Mike Rosenthal fotar tjejerna underifrån, liggandes i vatten på plast. Bilderna är helt underbara. En dag ska jag fota sånt.. En dag..
Men om den dagen ska komma måsta jag förslagsvis avsluta denna. GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är inte så bra på digital tid va?

2009-01-22 @ 17:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0