street fighter iv champion!

10:42 på jobbet:
Gabriel (en inbiten spelnörd som spelat sen barnsben och äger flera olika spelkonsoler): Elin! Ska vi ta en match i Street Fighter?
Jag (hatar i prinip allt som har med spel att göra, förutom tetris, och har aldrig rört en xbox-kontroll): Okej! Men jag vill ha en svarta kontrollen! Den är coolast, och jag vill var Ryu! (och den enda anledningen till att jag vet vad en karaktär heter är att min bil har RYU på regplåten, och steffe berättade för mig att en i Street Fighter heter så.)
Gabriel drar igång en bäst av tre-match och visar vilka knappar som gör vad, sen bröjar slakten, men istället för slakten av mig, som jag trodde skulle ske, slaktade jag honom! Jag KICKADE ASS! Fyfan vilken naturbegåvning jag var. Jag vann med 2-0!!!! Han fick stryk av en brud, i nåt han verkligen är bra på (och som jag verkligen inte kan)! MOAHAHAHA!
Gabriel har inte en lugn stund på jobbet längre, ALLA retar honom! Joel ringde ner till oss idag, efter rytket nått hifi, bara för att mobbas. Aah, jag trivs.

Och Gabriel, ingen tror att du lät mig vinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0