ÖNSKELISTA!



Jag går ju och blir gammal här om ca en månad, och Steffe bad om en önskelista tidigare, så här är den!
Från vänster
Rad 1:
"Ljudet av ditt hjärta" - Jag älskar twilight!
Gröna haremsbyxor.
Canon eos 5d mark II. Tja, drömma går ju..
Ringblixtset från kaffebrus!
Rad 2:
Navyblå jacka med sjukt snygga knappar!
Tokina AT-X 11-16/2,8 Pro DX till Canon
Gröna örhängen från hm.
Gladiatorsandaler.
En väääääldigt vacker sjal. Min nya kärlek! GE MIG ELLER DÖ! (snälla?)
Smyckeshållare från urban outfitters! Hur cool som helst!

Den här listan är inte enbart för Stefan. Nejnej. Alla som känner att dom vill ge mig en present är mer än välkomna att göra så!

(Steffe, länkar till allt detta finns i notepad-dokumentet på skrivbordet som heter ÖNSKELISTA! Puss)

(inköpsställen: ellos.se, hm, kaffebrus.com, cyberphoto.se, urban outfitters, random bokaffär.. och alla bilder är tagna från respektive hemsidor.)

Kommentarer
Postat av: Steffe

Spännande önskelista, förmodligen får du inte ett smack från den. Jag har något bättre på gång. Och en sak till, om jag vill köpa en nikon så gör jag det. Det kan vara kul med något annat än Canon ibland.

2009-02-01 @ 17:21:14
URL: http://steffek.blogg.se/
Postat av: ✿Linda H ✿

jag skrev bara det som stod i artikeln.. =P

twilight e grymm!!!

2009-02-02 @ 09:03:00
URL: http://hogsta.blogg.se/
Postat av: B

Åh vart är sjalen ifrån...lööööve oxå...får jag oxå?

2009-02-02 @ 10:28:59
Postat av: Tim, fotoblogg

5d mkII drömmer jag också om! Jag kollat in din blogg lite nu, många fina bilder. Du har öga för foto!

2009-02-02 @ 10:38:47
URL: http://blog.andreaheim.se/
Postat av: Anonym

svar: tack! haha. jag orkar inte fixa det nu.

2009-02-02 @ 22:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0