NY DESIGN.


Canon eos 350d + canon ef 18-55 f/3.5-5.6

Jätterandom bild från arkivet. Jag klickade lite slumpmässigt och hamnade på den dagen jag köpte en kompis! På bilden ser vi min kompis (den gröna) och Peters kompis mysa på björnö-bryggan. Detta är alltså efter Peter la min kompis på en död näbbmus så att den var tvungen att bada i Mälaren.. Det är därför han ser så tufsig ut.
Detta är även under min "ha-en-asabred-svart-ram-runt-alla-bilder-period". Herregud.

Anyway, ny design. Och header. Nå? Vad tycks? Jag kommer antagligen ändra det om en vecka igen.. Jag tröttnar så lätt. Det var som under geeloo-perioden då jag ändrade design varannan timme.. Inte riktigt. Men ofta.

Melodifestivalen var tråkig, jag kollade på en halv låt, sen gick jag till datorn och lyssnade halvhjärtat på resten. Petra Mede är högljudd, och rätt jobbig. En bra sak hände dock; Shirley Clamp kom helt jävla sist! HA!

Nu ska jag dra ett antm och sen blir det sängen med min bok, som snart är slut. Och vem har min "Flickan som lekte med elden"?! Jag skulle dubbelkolla vart den var, så jag bara behöver rycka den innan jobbet imorn, men den är inte i bokhyllan!!! Kan den snälla själ som lånat den, en pocket-variant, vara snäll att lämna tillbaks, jag har bara ett par sidor kvar i "Män som hatar kvinnor".. Och ja, jag är pepp på filmen. Det skönaste är att Drich Frode spelas av han som är Grannen i Beck-filmerna! Jag garvade i en kvart när jag läste det!

Ja. Hejdå-

Kommentarer
Postat av: Steffe

Är boken du letar efter den som kommer efter den du läser nu? isåfall har jag för mig att min pappa har lånat den, eller har jag helt fel?

2009-02-08 @ 06:08:43
URL: http://steffek.blogg.se/
Postat av: emms

svar: haha ja! i tv! victors inslagsproducent frågade om han hade flickvän och om vi ville hångla i ett inslag för kattis talkshow. haha det ska väl handla om förälskade par eller något. mina 15 min of fame ;D

2009-02-08 @ 17:19:58
URL: http://emmamariaspennare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0