silhouette of love


Canon eos 40d + 17-85mm f/4.0-5.6 USM

Vi har bränt oss! Steffe är rosa. Han är helt bränd och ser ut som en räka på ryggen. Men magen är snygg. Det roligaste är att man ser en jättetydlig rand på armarna. Jag ser inte lika bränd ut, men det känns. Slutsats; det är farligt med spännande böcker i solen..

Idag har vi sett cykelpoliser! Värsta pacific blue!

Igår åt vi på Planet Hollywood. Det var awesome! Hur gott som helst, jag fick äntligen äta ris. Sen beställde vi in en Cheesecake till efterrätt, med grädde och jordgubbar. Den var helt otroligt tjock! Typ en dec! Och helt otroligt krämig.
Ikväll blir det TGI fridays.

åh, jag kommer på så mkt saker under dagarna som jag tänker att "det här ska jag blogga om", men när jag väl sitter här glömmer jag bort allt. Så här kommer en lite summering på saker jag missat;
- Natten vi spenderade i Newark vaknade jag av var som lät som en bombattack. Jag vart så jävla rädd, tills jag insåg att det var åska. Jag har aldrig i hela mitt liv vart med om värre åskväder, jag var så jäkla skaj.
- Jag och Steffe var inne på Sears när vi var på ala moana shopping center, och det var den största besvikelsen ever. nästan. Topp 5 iaf. Vi trodde det skulle vara lika coolt som det alltid är i extreme makeover home etd, men nej. hillbillybutik med billigt och fult crap var det.
- Besvikelse två var Abecromie and Fitch. Öh, har dom hört talas om lampor? Det var mörkt i hela butiken, och då pratar vi inte om att dom hade dåliga lampor, dom hade INGA! Eller, kanske 4 st små bordslampor. Och så hög musik att mina trumhinnor protesterade. Jag blev så besviken. Jag hittade jättefina kläder på deras provdockor som stod runtomkring (eller, dom såg fina ut i mörkret), men dom var inte smarta nog att lägga kläderna på dockorna i närheten av dom.. Vill dom sälja sina kläder?
- Här kommer man till USA, hamburgarens och flottets hemland, och förväntar sig att Burger King ska vara heaven, turns out, det är godare hemma! BKs pommes här är sämre än donkens!
- och donken har fruktyoghurtarna som fanns i sverige förut, med jordgubbar och blåbär, hur bra som helst! jag har även börjat gilla cheeseburgare.
- Jag tycker om parmesanost! Woho! jag är så vuxen. :D
- Americanska reklamer är hilarious! Så ologiska, asfula och sjukt roliga! Dom gör bla reklam för nå astmamedicin och informerar snällt att man kan dö om man tar den. Bra säljknep! Och samma sak för en medicin mot pollenallergi, biverkningar; näsblod, halsont, feber och huvudvärk. Okej, tack, då nöjer jag mig nog med min nästäppa.. Och dom får smutskasta andra företag i sina reklamer!
- Jag har äntligen läst ut sista boken i twilight-serien; Så länge vi båda andas. Den serien har slagit bort Harry Potter från förstaplatsen för mig.. Helt jävla asbra böcker. EMMP! Titta upp från din tråkiga skolbok och läs dom här! Du kommer älska dom!
- Vi hittade en ascool solkräm, eller, solspray. Det ser ut som en hårspraysflaska, men det är med solkräm. Man bara sprutar på där man vill ha skyddet, inget utsmetande eller nåt. Det går hur snabbt som helst. Men den var inte lika skyddande som den vi hade innan, därav solbrännan..

Nu ska jag ner till affärn och köpa alkohol så vi kan dränka våra smärtor. Puss.

Kommentarer
Postat av: Matilda

sjukt snygg bild! hur har ni det? hemlängtan än eller?

2009-04-29 @ 08:26:30
URL: http://adayofmylife.blogg.se/
Postat av: Annika

Haha åååh vad jag diggar dig Elin. Så jävla skön info vi får :) Precis vad jag behöver så här på morgonkvisten (även om det är kväll för er)



Sjukt snygg bild också, diggar "halon" massor.



Förresten så var du omnämnd i metro idag, så nu vet du ifall du får massa nya besökare :)

2009-04-29 @ 08:27:13
URL: http://annikasvenmarck.wordpress.com
Postat av: frida

Hello! har du köpit några fina presenter till världens bästa barndomsvän ännu, va va? har du det va? Kanske du vill gå på green day m mig i oktober? jaaa klart du vill! :) kram och puss

2009-04-29 @ 09:12:04
URL: http://iskallenpafrida.blogg.se/
Postat av: I s a b e l l

Haha Elin du är störtskön ;)

Härlig summering av händelser .. Och cykelpoliser ? Fan va ballt men som du säger fan va pacific blue.. xD





Grymt snygg bild för övrigt. :)

2009-04-29 @ 09:30:26
URL: http://annaandersson.blogg.se/
Postat av: emma

woah! jag ska kolla upp vilka artister det är! jag jobbar ju, så är det en helg eller så?



och DAMN! jag tänkte ju berätta om metrogrejen. victor såg iaf att du blev nämnd där. någon som följde din blogg osv. ::

2009-04-29 @ 12:10:04
URL: http://emmamariaspennare.blogspot.com
Postat av: FINA

otroligt fin bild!

2009-04-29 @ 15:20:56
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
Postat av: Anonym

Ok.

1. SVIKARE!

2. Jag SKA läsa dom. När jag har råd att köpa dom :P Jag hade det inplanerat men sen så läste jag dom aldrig. Och snart är det SOMMARLOV.

2009-04-29 @ 15:43:19
Postat av: linnea

å vilken fin bild!

2009-04-29 @ 15:58:17
URL: http://linneabengtssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0