Jag gillar

doften av sommaregn.
ljudet av slutaren på Canon AE-1.
att skära en melon på mitten och äta ur den med sked.
när man sitter i soffan och myser och upptäcker att en katt helt plötsligt ligger i knät.
att skriva med tuschpennor.
att lyssna på nostalgimusik och känna som jag gjorde då.
hallon.
soundtracket till Garden State.
slitna pocketböcker.
expectations and reality-scenen i (500) Days of Summer.


och resten av filmen med!
att sitta ute på tomten och bara vara.
John Mayer.
den där känslan när man inser att nu är det verkligen sommar.
gamla klockor.




Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej jag måste bara få säga att du är en stor förebild för mig :) Jag diggar den du är och dina otroligt fina foton! :D

2011-05-02 @ 22:31:47
URL: http://norderphotography.blogg.se/
Postat av: Ram

Bäst med sommar, alltid :)

2011-05-09 @ 19:54:44
URL: http://twinchies.blogg.se/?tmp=15175836

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0