Torsdagsfunderingar. (Oj, klockan slog visst över till fredag.)

Varför tror jag alltid att den första cykelturen för året ska bli så mysig? Det slutar alltid med att jag kämpar, på en låg växel, i motvind i världens längsta uppförsbacke med tårarna sprutande.

Hur tusan kan mina glasögon bli så smutsiga hela tiden? Och på insidan? Viftar jag runt så mkt skit med mina ögonfransar?

Vad vill egentligen vårvädret? Hur kommer det sig att det ALLTID blir snö dagen efter man konstaterat att våren nog är här och tar på sig tygskorna?

Är det bara min katt som snarkar?

Varför fyller vissa sina blogginlägg med massa random ord i fetstil? Det är otroligt jobbigt att läsa. Okej. Jag ska sluta låtsas, jag läser inte bloggar, jag tittar bara på bilderna. Men det är otroligt irriterande att se. Please stop.

Vart kommer alla bananflugor ifrån? Dom är alltid på mig. Jag fick just en i näsan!

Varför envisas folk som inte kan engelska med att skriva engelska rubriker?! Använd Google translate eller håll dig till svenska.

Vet nån vart jag kan köpa en Maneki Neko-katt? Jag har letat och letat och vill inte behöva åka till Asien bara för att köpa en porslinsfigur.

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Haha skönt inlägg Elin ;)

2011-03-25 @ 09:15:54
URL: http://nevnarien.se
Postat av: Anonym

Dem där katterna brukar väl finnas i såna där små kinaaffärer? Där det säljs typ nudlar, kryddor, godis och andra kinasaker. (okej, jag vet inte om det är kina, japan eller vad för något, kanske ska säga asien istället...) Känner iaf igen katterna från skyltfönstrena :) Kan dock inte säga någon butik sådär förutom en i Halmstad, men det brukar ju alltid finnas nån, någonstans i varje stad.

2011-03-25 @ 14:48:16
Postat av: Anonym

Hm, fruktansvärt irriterande, jag har sett en någonstans, men vart? Kolla små butiker...

2011-03-25 @ 23:02:56
Postat av: frida

Alltså min katt snarkar som ett helt sågverk! Jag blir galen! Hon och Andreas snarkar ikapp typ, den ena värre än den andra. Och i det oljudet tänker de att man ska kunna sova liksom..



2011-03-30 @ 09:34:52
URL: http://iskallenpafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0