OM MIG!


Canon eos 40d + 50mm f/1.4

Jag samlar på mig fler och fler prenumeranter, och blir skitglad varje gång nån ny lägger till mig på bloglovin! Tack så mkt för stödet. Eftersom att fler och fler läser bloggen tänkte jag berätta lite om mig i ett sånt där "mina vänner"-aktigt formulär som jag knåpade ihop för typ tre år sen. (Men mest för att jag alltid älskat att fylla i sånna, kan ha nåt med att göra att jag aldrig fick en "mina vänner"-bok som liten.. Hrm, mamma..)
Okej, here it goes:

NAMN: Elin Kristina Ivemo
ÅLDER: 22
KÖN: Kvinna
CIVILSTATUS: Sambon Steffe K och mina bäbisar Neela och Lilo (och spökkatten såklart.)
BOR: I Västerås i en söt lägenhet med fin utsikt.
SYSSLAR MED: Lite skivansvarig på Media Markt, men bara tills jag får tummen ur och blir fotograf
LYSSNAR PÅ: Just nu; Maria Mena (det går visst i släkten.) Annars har jag väldigt bred musiksmak. Melissa Horn, The Shins, Imogen Heap, TIger Lou och Moneybrother (som släpper nytt 15/4!!) för att nämna några.
LEKER MED: Steffes känslor!! MOAHAHAH! Nej. Jag leker mest med kameran. Hade jag haft lego, eller barbies hade jag lekt med det, det är ju askul! Jag måste börja hänga med Karro mer så jag får en ursäkt att leka med leksaker. Färglägga är också kul.
TITTAR PÅ: Well, vem älskar inte Sex and the City? Sen blir det mkt Top Model, Seinfeld, Scrubs, CSI Las Vegas.. Har nån 1a säsongen av One tree hill att låna ut till mig? Jag har precis sett klart hela O.C, så nu ska jag gå på nästa serie som jag aldrig orkat kolla på innan. (Matilda du ska få tillbaks dina boxar..)
SKRATTAR ÅT: Folk som ramlar/halkar, George Costanza, Dr. Cox, Philip DeFranco och Steffe.
ÄTER: Steffes mat är bäst!
VILL: Bli fotograf, flytta till hus, ha diciplinen att börja träna, kunna stava till diciplin..
ÄR: Snorig just nu, och det är Amandas fel, SLYNA! Annars är jag rätt liten, (men jag kompenserar med ett väldigt stort hjärta), ironisk..
HAR: Med risk att låta cheesy, världens bästa karl! och en söt bil.
GILLAR: Min kamera, Steffe K, lediga dagar fyllda med solsken och kärlek, cheeseballs med tacosmak.
OGILLAR: Toapapper med tryck på! WTF! Det är fult, onödigt och jag antar att det är aningen omiljövänligare (mer omiljövänligt?). Vem fan vill torka sig med hjärtan eller små tomtar?
OVAOR: Knäcker fingrar, tår, knän och höfter tills Malin stryper mig. Tänker lite för mkt ibland. Och ropar på Steffe på tok för ofta.
SKOSTORLEK: 37
BLYERTS ELLER BLÄCK: Skyltskrivarpennorna på jobbet!! Pilot cd/dvd marker heter dom, och jag är kär.
ANTAL NYCKLAR PÅ NYCKELKNIPPAN: 4; lägenhet, bil, elstolpe och cykel.
ÅRET 09: Kommer bli the best year ever! Hawaii om en månad! Waikiki, baby!
FAVORITPLAGG: Aah, jag kan inte välja ett! Allt som är bekvämt, men ändå fint.
HÖGER- ELLER VÄNSTERHÄNT: Vänsterhänt och högerfotat! DERU!
TUNGRULLARE: Nej, men jag kan slicka mig på näsan!
PANDAN UTROTAS ELLER 1000 KINESER DÖR: Jag älskar pandor, så tyvärr, men det finns säkert 1000 kineser som ligger för döden ändå. Är jag hjärtlös?
PINSAMMASTE MINNE: Jag skämmer inte ut mig. Eller, enligt många gör jag nog det, men jag skäms inte för mkt.
ROLIGASTE MINNE: Oj. Studenten var awesome! Precis som Cypernresan. Hmm.. När jag fick mitt körkort? Äh.
KÄR I: Tja, jag får väl spela Steffe-kortet här med.
SER FRAM EMOT: Waikiki, baby!
FANTISERAR OM: Ett vackert hus att bo i, en karriär som framgångsrik fotograf.

Oj, det var kul! Hoppas ni orkar läsa, om nån bryr sig.. :p
Ha en trevlig helg. PUSS-

Kommentarer
Postat av: Annika

Oh ja, älska såna här listor :) Jag hade inte heller någon sådan "mina vänner"-bok när jag var liten..



Och helvete vad najs att åka till Hawaii!!! Men å andra sidan så blir det lagom najs att få se dina bilder därifrån sen ;)

2009-03-21 @ 23:10:25
URL: http://annikasvenmarck.wordpress.com
Postat av: Stefan

Jag är ny prenumerant :)

2009-03-22 @ 08:16:04
URL: http://the.crazyhor.se
Postat av: M A R I C E L -photoblog

Åh dom pennorna är ju BÄST!

2009-03-22 @ 15:06:24
URL: http://mariceleriksson.blogg.se/
Postat av: klara

hehe, som svar på frågan.. jag gillar inte sex and the city :)

2009-03-22 @ 16:01:39
URL: http://klarastiger.blogg.se/
Postat av: klara

haha! nej det har verkligen inte med min kristenhet att göra! jag kan se syndigare program än så så att säga :P jag tycker helt enkelt att det, lilla visserligen, som jag sett är sjukt tråkigt. förstår inte hur folk kan finna det underhållande helt enkelt!

2009-03-22 @ 17:38:46
URL: http://klarastiger.blogg.se/
Postat av: emma

sv: oftast så räknar jag inte får, haha. men det är som att min hjärna försöker förstöra det för mig om jag försöker genom att få fåren att ramla. ;D

2009-03-23 @ 13:57:57
URL: http://emmamariaspennare.blogspot.com
Postat av: I s a b e l l

Något lyxigt med Hawaii. Damn. Lite avundsjuka är man nog :)



Ahh dem goda gamla vänner böckerna var härliga.

2009-03-23 @ 16:20:40
URL: http://annaandersson.blogg.se/
Postat av: Christian - Fotoblogg

Jag köpte en idag!! :D



rea på ut&penn, 100:- Finns i vit och svart, den är grym!

2009-03-23 @ 18:44:27
URL: http://lifeintenpixel.blogg.se/
Postat av: BamBam

Jag gillar din blogg otroligt mycket.



xoxo

bambam

2009-03-28 @ 15:13:26
URL: http://bambam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0