nostalgi!


Jag och Frida -05! (hon kommer antagligen döda mig nu, men det är det värt!) webcam-tiderna var härliga..

- I can't, i'm allergic
- Yeah, and i'm Portuguese, so what?

Aah! I love it! Dom visar The Factulty på ettan. Brings back memories. Sleepovers på Fridas soffa och hyra fyrklöverfilm på Arosvideo. 2 skräckfilmer (som alltid var kassa, typ Retur to cabin by the lake.. you name it, we've seen it), 2 komedier (VAN THE MAN!) och en klassiker. Sen moffade vi i oss skräp hela natten ("shit, vi kommer rulla fram sen" "nej det är lugnt, vi har low fat-chirre!"), och när man var på väg att somna framåt småtimmarna till Scream, tog man en mums-mums och vaknade till! Herregud, det var tider det. Hörru Fridens Liljor, det måste vi göra igen! Och snart!

Kommentarer
Postat av: B

Suuuuuuuuuuupergrattis på födelsedagen!!!!!!!!!

2009-03-11 @ 08:35:13
Postat av: frida!!

MEN GUUUD jag blir helt nostalgisk och nästan rörd! jag vill NUNUNUNU! haha jag satt och kollade på alla favoritscener du vet när han gör den där "bring it on-rörelsen" med händerna åt lärarinnan och närr han sliter sönder papperskäraren, sexigt som fan! men håret elin! håret! vad ville han med det?? Van the maaan ååh kan vi på riktigt styra upp SNART! med alla klassiker! underbart! Grattis igen förresten!! :D

2009-03-11 @ 14:38:32
URL: http://iskallenpadfrida.blogg.se/
Postat av: frida igen

Men hjälp va osammanhängande jag skrev :P

2009-03-11 @ 14:39:16
URL: http://iskallenpafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0