if i can't be great at it, then i don't want to ruin it. it's too important to me.

Jag önskar att jag hade styrkan att säga upp mig från mitt jobb och göra det jag vill göra med mitt liv. Jag önskar att jag trodde så mkt på att det skulle funka, att jag skulle klara det. Jag önskar att jag skulle våga chansa, våga ta steget, även om det betyder att jag misslyckas och måste börja om från början igen. Jag önskar att jag kunde lämna min trygghet och ge mig in i något som är mer ovisst, men som kan skänka mig så mkt mer lycka, om jag lyckas.

GAAH! Vad är jag rädd för?! Varför kan jag inte bara ta chansen?! Det finns ingen rätt tid, rätt plats. Bara här, nu. Varför inte bara släppa taget? Ta chansen. Det kan bli det bästa någonsin. Bara jag vågar.



Kommentarer
Postat av: emma

du det där prickade rätt i hjärtat. jag sitter och funderar på EXAKT samma sak!

2009-03-23 @ 21:57:03
URL: http://emmamariaspennare.blogspot.com
Postat av: B

Ett tips! Ta ett sabbatsår...vad det nu heter inom jobbtermer,tryggare att hoppa om man har ett säkerhetsnät liksom...fegt?nä,klokt! Du är bäst! Do it!

2009-03-23 @ 22:47:19
Postat av: Stefan

För ca. 10 år sedan tog jag tjänsteledigt från mitt fasta jobb och började plugga. Med facit i hand var det värt det för idag har jag ett jobb som jag verkligen trivs med. Det hade jag inte för 10 år sen.

2009-03-24 @ 08:35:02
URL: http://the.crazyhor.se
Postat av: Daniel

http://www.hff.gu.se/



Sista ansökningsdag 15 April

2009-03-24 @ 23:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0