ledig.

Jämn torsdag = ledig dag. Ledig dag.. My ass. Inte om man bor hemma igen.. Vem fan behöver dammsuga 3 ggr/vecka?! Vi har bott här i 2 veckor nu, och har dammsugit 4 ggr, och då har mamma dammsugit ett par gånger med. Jag kan verkligen inte se nån anledning till detta. Eller att behöva tvätta KONSTANT. Jag vet inte hur många tvättar om dagen den där stackars tvättmaskinen måste utstå! Låt stackaren vila en dag eller 2! Så mkt tvätt kan det inte bli! Om man inte envisas med att byta lakan efter 5 dar, och handdukar stup i kvarten! Herregud säger jag bara.

Steffe, jag har snott din The Hives-tisha, och upptäckte just ett hål under armen. Du behöver nya kläder!

OCH OCH OCH: THE KILLERS KOMMER TILL HULTSFRED!!!!!!!!! OJA! Jag känner mig ifs för gammal för att åka dit, men man kan åka över dan bara, för jag SKA se dom, och tydligen är detta deras enda sverigespelning, så man måste ju passa på.
Nån som vill åka? Jag älskar mina vänner högt, men bra musiksmak har dom inte.. (förutom Emma)

Nej, nu jävlar ska jag komma igång med dagen, som ser ut såhär:
- Dammsuga (i onödan..)
- Göra en inbakad fläta (övning ger färdighet)
- Samla ihop alla onödiga grejer vi har på Gryta och ta med det till lägenheten.
- Räkna reskassa
- Växla in den
- BOKA HOTELL!
- Hopp och skutta av glädje för att vi bokat hotell
- Laga pannbiff med potatis.

För säkerhets skulle tar jag med mig kameran, man vet aldrig var som kan hända.


PS. Jag är med och tävlar i Arandurs fototävlingen där man kan vinna ett presentkort hos tvspelsweb.se. Vill du också vara med? Klicka här.

Kommentarer
Postat av: matilda

HAHAHA. är inte mamma inne och läser detta?

Men det är fan rätt. jag tycker att damsugaren går jämt och ständigt! du behöver inte damsuga mitt rum iallafall;) jag tar det själv när jag orkar. är det bara en dag så drar jag med till hultan fan! haha

2009-01-22 @ 13:32:16
URL: http://adayofmylife.blogg.se/
Postat av: Arandur

Bra Blogg :)

Vad sägs om att följa varandras på bloglovin?

2009-01-22 @ 15:36:58
URL: http://arandur.blogg.se/
Postat av: Elin

Matilda: Jag hoppas att hon gör det! Jag har redan sagt vad jag tycker, då sa hon: jag vill ha det rent.

Det finns rent, och så finns det NITISK! Herregud. Och det är inte miljövänligt att tvätta så mkt som hon gör.

2009-01-22 @ 16:31:32
URL: http://thisistheyear.blogg.se/
Postat av: emma

yeey jag har bra musiksmak! och haha vad söt du är "hoppar och skuttar", och var ska ni åka? alltså - var ligger hotellet? ;D

2009-01-22 @ 18:58:26
URL: http://emmamarispennare.blogspot.com
Postat av: B

Åh the Killers!!!! Om DU är för gammal vad är då jag ???

2009-01-23 @ 16:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0