2009 IS THE YEAR!

Jag har redan utmärkt 2009 till "året då det händer". Vad som ska hända vet jag inte än, men det kommer bli ett bra år, jag bara vet det! Det hela börjar med att jag avlagt mitt första nyårslöfte ever; att sluta gnälla! Jag gnäller på tok för mkt, och på så onödiga saker. Jag drar till med "är det inte schysst kan man vara tyst!" (och vet inte om jag stavar rätt på schysst, det är ett svårt ord).

Så, 2009 har vart lugnt so far. Bakishäng i soffan med Steffe och Nillis. Vi har tittat på hotell till vår resa och bara myst, förutom när Steffe fick se reklam för att El Maco är tillbaks på McD. Då blev det ett jävla liv och han hoppade runt som en tok och ville åka dit genast! Sen ringde han sin bror och berättade den goda nyheten!

Nu ska jag titta på Enchanted på tv1000 och fortsätta min mysdag. och jag ska ta tag i designen nån dag när jag har tid/ork/lust. ENJOY!

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Dennis

Visst känns det i luften?? 2009 kommer bli ett sjukt bra år!



Gott nytt år!

2009-01-07 @ 17:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0